
Zdecydowałem się w końcu wprowadzić usługę Kompleksowej pomocy zdalnej dla użytkowników Pyxisa.
Każdy kto próbował się ze mną przez te lata kontaktować wie, że nie jest to trudne. Nie odcinam się od pomocy klientom. Ostatnimi czasy jednak tych porad robi się sporo, bo dokładają nam co raz to nowe obowiązki, a nie każdy ma czas, żeby się tym zajmować na bieżąco. Ja to doskonale rozumiem, więc oferując swoją wiedze oszczędzam niejednokrotnie sporo Waszego czasu. Teraz możecie ten czas formalnie kupić dla siebie i nie mieć "moralnego kaca", że "zawracacie mi głowę kolejny raz".
Pojawia się problem - opisujecie go, a ja pomagam go rozwiązać.
Koszt takiej usługi w formie abonamentu to 55 zł/mc płatne w cyklu rocznym a więc 660 zł/rok.
Co za to otrzymujesz:
- Pomoc we wszelkich sprawach technicznych związanych z programem Pyxis wliczając w to asystę przy raportowaniu do PIT i SIDUSIS.
- Szybki kontakt w razie problemów technicznych - podajesz numer telefonu który odpowiednio oznaczam i z którego będę odbierał połączenia w dni robocze w godzinach 10:00-22:00 lub oddzwonię do Ciebie w czasie max do 4h od próby kontaktu ze mną
- Wizyty zdalne poprzez aplikację AnyDesk i pomoc w rozwiązaniu problemu.
- Opcja umówienia wizyty zdalnej w oknie serwisowym (godziny wieczorne, dzień wolny od pracy)
Każdy kto próbował się ze mną przez te lata kontaktować wie, że nie jest to trudne. Nie odcinam się od pomocy klientom. Ostatnimi czasy jednak tych porad robi się sporo, bo dokładają nam co raz to nowe obowiązki, a nie każdy ma czas, żeby się tym zajmować na bieżąco. Ja to doskonale rozumiem, więc oferując swoją wiedze oszczędzam niejednokrotnie sporo Waszego czasu. Teraz możecie ten czas formalnie kupić dla siebie i nie mieć "moralnego kaca", że "zawracacie mi głowę kolejny raz".
Pojawia się problem - opisujecie go, a ja pomagam go rozwiązać.
Koszt takiej usługi w formie abonamentu to 55 zł/mc płatne w cyklu rocznym a więc 660 zł/rok.
Co za to otrzymujesz:
- Pomoc we wszelkich sprawach technicznych związanych z programem Pyxis wliczając w to asystę przy raportowaniu do PIT i SIDUSIS.
- Szybki kontakt w razie problemów technicznych - podajesz numer telefonu który odpowiednio oznaczam i z którego będę odbierał połączenia w dni robocze w godzinach 10:00-22:00 lub oddzwonię do Ciebie w czasie max do 4h od próby kontaktu ze mną
- Wizyty zdalne poprzez aplikację AnyDesk i pomoc w rozwiązaniu problemu.
- Opcja umówienia wizyty zdalnej w oknie serwisowym (godziny wieczorne, dzień wolny od pracy)
Piotr Szkut - PYXIS