Wiem, że temat był maglowany kilka razy, ale to co kolega szogunek pisze, ja też w pewnym sensie jestem za.
Wprowadziłem do cennika rabaty za pierwszy 1 lub 2 m-ce. I jak mi przychodzi rozliczać na piechotę ( bo nie pasują do szablonu- używam funkcji rabat do...) np. z 20 osób codziennie, przez kilka dni ( kiedy jest nasilenie wpłat ), a do tego niech będzie kilku, którzy mają ofertę lojalnościową i na koncie np, jak pisze szogunek zamiast 59 zł to wpłacał przez kilka miesięcy 60 zł, to naprawdę się odechciewa i można uznać Pyxisa za wroga
a nie pomocnika.
Kolega ma LMS-a i proste rozwiązania. Naliczanie Faktur to jedno, a na koncie klienta ustawia sobie limit np. -50 zł ( dla słabo płacących może ustawić mniej ) i program "widzi" na podstawie sumy wystawionych faktur, kiedy ma włączyć komunikaty i blokady, tak jak do tej pory, tylko że wyznacznikiem będzie kwota na minusie. I niech sobie wpłacają 5 gr, czy 1 zł, czy 5 zł w jedną albo drugą stronę. My widzimy zaległość i widzimy wystawione faktury. Myślę, że rowiązanie jest warte mocnej uwagi i jestem pewien, że byłoby więcej cennego czasu dla nas i i mniej błędów przy rozliczaniu.