- Posty: 50
- Rejestracja: ndz maja 02, 2010 3:50 pm
Obserwuję program od jakiegoś czasu i rozważam przejście na Pyxis jednak jest kilka drobiazgów które powstrzymują mnie przed ostateczną decyzją np. problemem jest jedna wersja wzoru FV, nie wszyscy potrzebują blankiet wpłaty (wiem idzie to wyłączyć), podwójnego wpisu kto wystawia FV, adresu do korespondencji klienta lub rozpiski wszystkich stawek VAT a woleli by mieć możliwość na dłuższy wpis w opisie towaru/usługi tak aby opis przechodził do nowej lini a nie był obcinany, miejsca na jakiś większy dopisek (kilka wierszy tekstu) bo wszystko OK. jak wystawiamy jedną lub kilka stałych kwotowo pozycji ale w przypadku gdy na tej samej FV chcemy dodać płatność za wykonane przez klienta rozmowy VoIP i wymagane przepisami proste rozliczenie połączeń to nie ma gdzie tego wstawić a przydałoby się pole tekstowe na kilka linijek tekstu przy wystawianiu lub edycji faktury.
Może warto pomyśleć o jakimś mechanizmie który wspierałby ISP przy fakturowaniu klientów z VoIPem np.: wpisanie kwoty za połączenia gdy taka pozycja jest zaznaczona w kacie klienta.
Kolejna sprawa to obecnie na wystawianych FV mam adnotacje za jaki okres kalendarzowy klient płaci abonament niby zbędny gadżet ale widzę że klienci często na tym zapisie opierają rozliczenia szczególnie jak płacą z ręki w punkcie handlowym i robią opłaty „do przodu” lub regulują zaległości.
Bardzo ważna jest również sprawa możliwości ustawienia jak abonament jest płacony/rozliczany bo w różnych sieciach jest różnie np.: „za pełny miniony miesiąc”, „za pełny bieżący miesiąc”, „za pełny następny miesiąc” lub „za okres od ….. do …….”
Warto też pomyśleć o mechanizmach wspierania modnych ostatnio różnych promocji np.: Internet przez 6 m-cy po xx zł a potem po yyzł. Czyli żeby program sam pilnował ze 6 faktur rozliczy po pierwszej stawce a potem da nam znać ze zmienia kwotę i rozlicza po drugiej stawce.
Warto też powoli pomyśleć nad sprawą podpisywania FV kluczem elektronicznym.
Myslę że takie zmiany przyniosłyby zysk programowi i wielką pomoc ISP
Może warto pomyśleć o jakimś mechanizmie który wspierałby ISP przy fakturowaniu klientów z VoIPem np.: wpisanie kwoty za połączenia gdy taka pozycja jest zaznaczona w kacie klienta.
Kolejna sprawa to obecnie na wystawianych FV mam adnotacje za jaki okres kalendarzowy klient płaci abonament niby zbędny gadżet ale widzę że klienci często na tym zapisie opierają rozliczenia szczególnie jak płacą z ręki w punkcie handlowym i robią opłaty „do przodu” lub regulują zaległości.
Bardzo ważna jest również sprawa możliwości ustawienia jak abonament jest płacony/rozliczany bo w różnych sieciach jest różnie np.: „za pełny miniony miesiąc”, „za pełny bieżący miesiąc”, „za pełny następny miesiąc” lub „za okres od ….. do …….”
Warto też pomyśleć o mechanizmach wspierania modnych ostatnio różnych promocji np.: Internet przez 6 m-cy po xx zł a potem po yyzł. Czyli żeby program sam pilnował ze 6 faktur rozliczy po pierwszej stawce a potem da nam znać ze zmienia kwotę i rozlicza po drugiej stawce.
Warto też powoli pomyśleć nad sprawą podpisywania FV kluczem elektronicznym.
Myslę że takie zmiany przyniosłyby zysk programowi i wielką pomoc ISP