iBOK zlecenia serwisowe
: czw sie 11, 2011 12:25 pm
Witam
Czy była by możliwość zrobienia kanały zwrotnego
Trochę to zmian ale ....
Serwisanci maja dostęp tylko do iBOKa - maja zlecenia serwisowe - wiedza co maja robić - ale ja nie wiem co zrobili i jak to zrobili. A tak to by była informacja w bazie co kto i jak zrobił /wypas by było/
Klient by miał informację co i kiedy się działo u niego i takie tam.
I proszę nie proponować mi ręcznego wpisywania tego w Pyxisie
Pozdrawiam
Rafał
Czy była by możliwość zrobienia kanały zwrotnego
Trochę to zmian ale ....
Serwisanci maja dostęp tylko do iBOKa - maja zlecenia serwisowe - wiedza co maja robić - ale ja nie wiem co zrobili i jak to zrobili. A tak to by była informacja w bazie co kto i jak zrobił /wypas by było/
Klient by miał informację co i kiedy się działo u niego i takie tam.
I proszę nie proponować mi ręcznego wpisywania tego w Pyxisie
Pozdrawiam
Rafał