Strona 1 z 1

iBOK zlecenia serwisowe

Post: czw sie 11, 2011 12:25 pm
autor: kovall
Witam

Czy była by możliwość zrobienia kanały zwrotnego :)
Trochę to zmian ale ....

Serwisanci maja dostęp tylko do iBOKa - maja zlecenia serwisowe - wiedza co maja robić - ale ja nie wiem co zrobili i jak to zrobili. A tak to by była informacja w bazie co kto i jak zrobił /wypas by było/
Klient by miał informację co i kiedy się działo u niego i takie tam.
I proszę nie proponować mi ręcznego wpisywania tego w Pyxisie

Pozdrawiam
Rafał

Post: czw sie 11, 2011 12:57 pm
autor: wrobli
Wątpliwe do wdrożenia z prostej przyczyny iBOK musiałby byc połaczony jakoś z programem/ bazą a wiekszość z nas iboka ma na serwerach innych niz pyxis wiec kazda aktualizacja danych na ibok wymazywala by zmiany w plikach wiec musiało by to wyjść z pyxisa a by to wyszło z pyxis to ibok musiałby być inetgralną częścią bazy a nie tak jak to się teraz odbywa.

Post: czw sie 11, 2011 1:17 pm
autor: kovall
Witam

Wszystko jest możliwe :)

Można by to zrobić mechanizmem wyciągów bankowych.
Importujemy plik txt i już samo się reszta robi :)
zapisywany jest MD5 pliku aby drugi raz tego samego pliku nie wczytać i po problemie.
Proste .......

Pozdrawiam
Rafał

Post: czw sie 11, 2011 1:22 pm
autor: Pyxis
No nie jest to takie proste niestety. :-)

Post: czw sie 11, 2011 1:23 pm
autor: wrobli
Jak to mówia na papierze wyglądało na łatwiejsze :)

Post: sob sie 13, 2011 10:13 pm
autor: Pyxis
Tutaj musze juz zasiegnac opini kolegi zajmujacego sie PHPem. Sam w tym jestem za cienki :-)

Post: czw sie 18, 2011 8:39 pm
autor: Jardo
Jakby pyxis mial klienta email, to ibok na serwie mógłby sie z nim komunikować wysyłać emaila z określoną treścią.