- Posty: 6
- Rejestracja: pt maja 22, 2009 9:15 pm
Witam.
Mam pomysl odnośnie Grafiku dla monterów. Opisze krótki system działania tego w naszej Firmie. Dzwoni klient na BOK ( Biuro Obsługi Klienta ) Przyjmuje zgłoszenie serwisowe zbiera wszelkie informacje sprawdza zgodnie z procedurą i instruje klienta o ewentualnych czynnościach które ma zrobić ale nie udaje się naprawić zdalnie np. zepsuta karta lanowa rozmowa sie kończy zapytaniem klienta kiedy go mozna zastać przez najblizsze dwa dni i info odzwonimy w celu daty przyjazdu serwisanta. Nie wiem jak jest to u was ale w naszych stronach przy takiej konkurencji pomoc musi być udzielona w sposób idealny z podaniem terminu. Duza konkurencja. I teraz pytanie do Programisty czy jest możliwe stworzenia prostego grafiku żeby mozna było do niego wpisać zgłoszenia podzielonego na dni np.poniedziałek 9 do 11 serwis i jakieś proste info od 12 do 14 i proste info gdzie. W tym momencie serwisant z pierwszej zmiany dostaje grafik ze zleceniami i jedzie do klientów. Fajna sprawa poneważ BOK może bardzo szybko ustalić wyjazdy monterów i nie będzie sytuacji że na tą samą godzine będzie umówionych pięci klientów a na porannej zmianie mamy ich tylko 4. klienci lubią jak się z nimi umawia na konkretną godzine. Napisze teraz coś śmiesznego korzystamy teraz z tego typu grafiku ale program jest napisany dla pielęgniarek i ma możliwość ustawiania zmian przypisania czynności które ktoś ma wykonac w danym dniu jest ład i skład. Fajnie by było gdyby taki lub nawet prostszy grafik pojawił się w tym programie. Było by to bardzo przydatne a dla programu odswieżające a chciabym zauważyć że takie rozwiązanie nie pojawia się w żadnym innym programie pomysł może się sprzedać. Pozdrawiam i licze na rozwój mojej koncecji przez innych uzykowników naprawdę ulatwia to prace gdyby to było w jednym programie. Pozdrawiam
Mam pomysl odnośnie Grafiku dla monterów. Opisze krótki system działania tego w naszej Firmie. Dzwoni klient na BOK ( Biuro Obsługi Klienta ) Przyjmuje zgłoszenie serwisowe zbiera wszelkie informacje sprawdza zgodnie z procedurą i instruje klienta o ewentualnych czynnościach które ma zrobić ale nie udaje się naprawić zdalnie np. zepsuta karta lanowa rozmowa sie kończy zapytaniem klienta kiedy go mozna zastać przez najblizsze dwa dni i info odzwonimy w celu daty przyjazdu serwisanta. Nie wiem jak jest to u was ale w naszych stronach przy takiej konkurencji pomoc musi być udzielona w sposób idealny z podaniem terminu. Duza konkurencja. I teraz pytanie do Programisty czy jest możliwe stworzenia prostego grafiku żeby mozna było do niego wpisać zgłoszenia podzielonego na dni np.poniedziałek 9 do 11 serwis i jakieś proste info od 12 do 14 i proste info gdzie. W tym momencie serwisant z pierwszej zmiany dostaje grafik ze zleceniami i jedzie do klientów. Fajna sprawa poneważ BOK może bardzo szybko ustalić wyjazdy monterów i nie będzie sytuacji że na tą samą godzine będzie umówionych pięci klientów a na porannej zmianie mamy ich tylko 4. klienci lubią jak się z nimi umawia na konkretną godzine. Napisze teraz coś śmiesznego korzystamy teraz z tego typu grafiku ale program jest napisany dla pielęgniarek i ma możliwość ustawiania zmian przypisania czynności które ktoś ma wykonac w danym dniu jest ład i skład. Fajnie by było gdyby taki lub nawet prostszy grafik pojawił się w tym programie. Było by to bardzo przydatne a dla programu odswieżające a chciabym zauważyć że takie rozwiązanie nie pojawia się w żadnym innym programie pomysł może się sprzedać. Pozdrawiam i licze na rozwój mojej koncecji przez innych uzykowników naprawdę ulatwia to prace gdyby to było w jednym programie. Pozdrawiam
isp