Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 4:53 pm


Awaria, automatyczne odliczanie.

Jakie funkcje dodać, co ulepszyć...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

djpielgrzym

  • Posty: 91
  • Rejestracja: ndz paź 10, 2010 12:56 pm

Awaria, automatyczne odliczanie.

Postsob paź 11, 2014 4:18 pm

Chyba kiedyś już pisaliśmy o tym, ale jeszcze raz.

Otóż większość z nas podaje (i to tylko dla tych) do czego ( nadajnik ) jest wpięty klient.

Gdyby tak dodać opcje "dodaj awarię" a w niej podajemy nazwe (kilka znakow np 10-11/10/2014) ile % ma odliczyć klientom, oraz z jakich nadajników (zafajkowanie odpowiednich).

Po zatwierdzeniu do fvat tych klientow zostanie dodana pozycja awaria i tu dopisek z wczesniej zdefiniowanego pola (10-11/10/2014) oraz kwota (wylicozna z %) o jaka została zmniejszona faktura klienta.

Dlaczego tak? Uke nas ściga i czepia sie form reklamacji. Gdy klienci by otrzymywali taka informacje moze by nie zglaszali rerklamacji pisenie / mailowo itd. A kazda taka reklamacja (do ktorej klient nadal bedzie mial prawo) to kwitologia, terminy itd itd.

Wróć do Propozycje użytkowników

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości