Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 4:37 pm


Rozbudowany CRM dla serwisantów

Jakie funkcje dodać, co ulepszyć...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

rafal_001

  • Posty: 1
  • Rejestracja: pn kwie 16, 2018 1:49 pm

Rozbudowany CRM dla serwisantów

Postpn kwie 16, 2018 4:03 pm

Witam, w związku ze zbliżającym się RODO (ochrona danych etc), chcielibyśmy usprawnić i bardziej zabezpieczyć dane klientów.

Chodzi o zlecenia serwisowe które dostają technicy (aktualnie na kartkach), szukamy rozwiązania które miałoby za zadanie przesyłanie danych klienta bezpośrednio na smartfon serwisanta za pomocą jakiejś apki na androida.

W praktyce --- > ZLECENIE SERWISOWE ----> GENEROWANIE ----> WYSYŁKA DO APLIKACJI na Androida (przez internet) ---> ZADANIE WYKONANE - SERWISANT ODHACZA.

Fajnie by było aby te dane nie były przechowywane na żadnym zewnętrznym serwerze czyli aby aplikacja działa na zasadzie serwer-->klient.

Coś, ktoś? myślał w tych kategoriach
Offline

Pyxis

Site Admin

  • Posty: 2137
  • Rejestracja: pn wrz 29, 2008 11:40 pm
  • Lokalizacja: Strzegom

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Postpn kwie 16, 2018 8:07 pm

Mozna wyslac dane zlecenia smsem na telefon serwisant.
Piotr Szkut - PYXIS
Offline

Silvernet

  • Posty: 47
  • Rejestracja: pt lut 05, 2016 12:36 pm

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Postpt cze 01, 2018 11:19 am

Panie Piotrze przypomnę, że prosiłem o dodanie IP klienta do smsa do serwisanta. Jedzie serwisant do klienta a tam uwalone radio. I musi prosić klienta o umowę lub dzwonić do firmy po IP. Będę wdzięczny :)
Offline

Pyxis

Site Admin

  • Posty: 2137
  • Rejestracja: pn wrz 29, 2008 11:40 pm
  • Lokalizacja: Strzegom

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Postpt cze 15, 2018 12:26 pm

Ale takie rzeczy mozna dorzucic do szablonu jako zmienna tekstowa.
Piotr Szkut - PYXIS
Offline

Silvernet

  • Posty: 47
  • Rejestracja: pt lut 05, 2016 12:36 pm

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Postpn cze 25, 2018 3:07 pm

Dzięki nie pomyślałem. Kiedyś o tym rozmawialiśmy i Pan też o tym nie pomyślał :D nawet był post i nie otrzymałem odpowiedzi viewtopic.php?f=3&t=804

Przeanalizowałem to rozwiązanie. Tylko ja bym chciał aby gdy wypisuje zlecenie serwisowe i serwisant dostaje info to razem z IP klienta. Po co generować drugiego smsa jak to może być w pierwszym?
Offline

Pyxis

Site Admin

  • Posty: 2137
  • Rejestracja: pn wrz 29, 2008 11:40 pm
  • Lokalizacja: Strzegom

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Postwt cze 26, 2018 10:15 am

Jest tez zmienna z lista IP i MAC urzadzen klienta.
Piotr Szkut - PYXIS
Offline

Silvernet

  • Posty: 47
  • Rejestracja: pt lut 05, 2016 12:36 pm

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Postczw lut 25, 2021 6:07 pm

Pyxis pisze:Jest tez zmienna z lista IP i MAC urzadzen klienta.

Tak wiem, że jest taka zmienna, ale gdzie mogę edytować treść smsa, który wychodzi automatycznie po dodaniu zlecenia serwisowego?
Offline

Pyxis

Site Admin

  • Posty: 2137
  • Rejestracja: pn wrz 29, 2008 11:40 pm
  • Lokalizacja: Strzegom

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Postpt lut 26, 2021 12:10 pm

Automatycznie SMS leci do klienta. Do serwisanta trzeba kliknac przycisk i wybrac dostepny szablon. Szblony sie tworzy i edytuje w Menu - Opcje - Definicje i szablony.
Piotr Szkut - PYXIS

Wróć do Propozycje użytkowników

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

cron