Strona 1 z 1

Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post: pn kwie 16, 2018 4:03 pm
autor: rafal_001
Witam, w związku ze zbliżającym się RODO (ochrona danych etc), chcielibyśmy usprawnić i bardziej zabezpieczyć dane klientów.

Chodzi o zlecenia serwisowe które dostają technicy (aktualnie na kartkach), szukamy rozwiązania które miałoby za zadanie przesyłanie danych klienta bezpośrednio na smartfon serwisanta za pomocą jakiejś apki na androida.

W praktyce --- > ZLECENIE SERWISOWE ----> GENEROWANIE ----> WYSYŁKA DO APLIKACJI na Androida (przez internet) ---> ZADANIE WYKONANE - SERWISANT ODHACZA.

Fajnie by było aby te dane nie były przechowywane na żadnym zewnętrznym serwerze czyli aby aplikacja działa na zasadzie serwer-->klient.

Coś, ktoś? myślał w tych kategoriach

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post: pn kwie 16, 2018 8:07 pm
autor: Pyxis
Mozna wyslac dane zlecenia smsem na telefon serwisant.

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post: pt cze 01, 2018 11:19 am
autor: Silvernet
Panie Piotrze przypomnę, że prosiłem o dodanie IP klienta do smsa do serwisanta. Jedzie serwisant do klienta a tam uwalone radio. I musi prosić klienta o umowę lub dzwonić do firmy po IP. Będę wdzięczny :)

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post: pt cze 15, 2018 12:26 pm
autor: Pyxis
Ale takie rzeczy mozna dorzucic do szablonu jako zmienna tekstowa.

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post: pn cze 25, 2018 3:07 pm
autor: Silvernet
Dzięki nie pomyślałem. Kiedyś o tym rozmawialiśmy i Pan też o tym nie pomyślał :D nawet był post i nie otrzymałem odpowiedzi viewtopic.php?f=3&t=804

Przeanalizowałem to rozwiązanie. Tylko ja bym chciał aby gdy wypisuje zlecenie serwisowe i serwisant dostaje info to razem z IP klienta. Po co generować drugiego smsa jak to może być w pierwszym?

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post: wt cze 26, 2018 10:15 am
autor: Pyxis
Jest tez zmienna z lista IP i MAC urzadzen klienta.

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post: czw lut 25, 2021 6:07 pm
autor: Silvernet
Pyxis pisze:Jest tez zmienna z lista IP i MAC urzadzen klienta.

Tak wiem, że jest taka zmienna, ale gdzie mogę edytować treść smsa, który wychodzi automatycznie po dodaniu zlecenia serwisowego?

Re: Rozbudowany CRM dla serwisantów

Post: pt lut 26, 2021 12:10 pm
autor: Pyxis
Automatycznie SMS leci do klienta. Do serwisanta trzeba kliknac przycisk i wybrac dostepny szablon. Szblony sie tworzy i edytuje w Menu - Opcje - Definicje i szablony.