- Posty: 13
- Rejestracja: sob paź 11, 2008 8:19 pm
1) Jaki sens ma takie rozwiazanie poza skomplikowaniem sobie zycia?
2) Przy naszej dzialalnosci raczej mamy klkientow z dosyc ograniczonego obszaru. Ja przy niecalych 500 userach uzywam 3 oznaczen kodowych.
3)Zestawienia tego ludzie uzywaja w kontaktach z ksiegowoscia. Nie robilem tego zestawienia w formie zageszczonej swiadomie, bo 50% ksiegowych podniesie krzyk, ze tam nic nie widac.
4) Bedzie osobny przycisk na listach. Teraz mozna tylko przy wydruku faktur z zakresu.
5) Kolejny szablon faktury ktory trzeba by okodowac. To juz bylo by ich 12 w programie. Chyba nie dam rady
PS.
Widze, ze "motywem przewodnim" Twoich propozycji jest oszczednosc papieru. IMHO czytelnosc jest chyba wazniejsza. Nie ma co przesadzac w zadna ze stron.