Pyxis pisze:No ale jak ksiegujesz automatycznie z subkont, to jakie znaczenie ma co tam sobie w tytule klient wymysli?
Takie znaczenie że mam porządek. Klient dzwoni że ma od jakiegoś czasu informację że zalega - dobra, chwila, sprawdzę: Szukam, klient opisuje każdą wpłatę numerem faktury i szybko widzę ze jest 12, 1 i 3, więc lutego brakuje.
Jeśli wszystkie wpłaty ma tak samo opisane, trzeba historię opłat prześledzić od początku, sprawdzając wg dat gdzie nastąpiło pominięcie, co jest bardziej czasochłonne. Dokładnie z tego samego powodu wołam o możliwość numeracji rocznej przełamanej przez miesiąc, tak jak w Pyxis3 -roczna bo jest ciągłość, a łamanie przez miesiąc właśnie celem opisania wpłaty przez klienta.
W chwili obecnej po wprowadzeniu nowego programu i prowadzeniu rozliczeń od nowa wydaje się to być przejrzyste - ale po jakimś czasie, gdy wpłat będzie już przykładowo za okres 2 lat sporo, to sprawdzanie brakujących ( i nie tylko) wpłat będzie bardziej uciążliwe.
Jak to mawiają - lepsze jest wrogiem dobrego, pewne rozwiązania funkcjonują od dłuższego czasu i sprawdzają się, więc nie zawsze wprowadzanie nowych bez możliwości wyboru daje dobre rezultaty. Jeśli jednak autor twierdzi że tak ma być - no to trudno, sam tego nie zwojuję. Ale za jakiś czas w miarę używania programu może okazać się jednak iż pewne rozwiązania z P3 było dobre i warto do nich wrócić.